Projekt „Čudo“ u 5. razredu – snaga dobrote i prihvaćanja kroz knjigu i film

Učenici 5. razreda naše škole sudjelovali su u projektu poticanja čitanja pod nazivom „Čudo“, inspiriranom istoimenim romanom autorice R.J. Palacio. Projekt je proveden s ciljem razvijanja empatije, poticanja čitateljskih navika te promišljanja o vrijednostima kao što su prihvaćanje različitosti, ljubaznost i hrabrost.

Učenici su tijekom projekta čitali ulomke iz knjige Čudo, bilježili svoje dojmove, izdvajali najdirljivije trenutke i zapisivali poruke koje su ih posebno potaknule na razmišljanje. Dirljiva knjiga, koja prati dječaka Auggieja s jedinstvenom licem koji svojim hrabrim duhom i toplinom osvaja srca svih oko sebe, duboko je dirnula učenike i otvorila prostor za iskrene i zrele razgovore.

Jedna od posebnih aktivnosti bila je izbor najljubaznije osobe u razredu, kojom su učenici prepoznali i nagradili svoje vršnjake za male, ali važne geste pažnje, poštovanja i pomoći.

Na kraju projekta učenici su gledali filmsku adaptaciju romana te su usporedili knjigu i film. Raspravljali su o razlikama u prikazu likova, scenama koje su imale veći emocionalni utjecaj te o tome što im se više svidjelo – pisana riječ ili filmska slika.

Projekt Čudo pokazao je kako književnost može biti snažan alat za razvijanje empatije i razumijevanja među djecom. Učenici su, osim što su uživali u čitanju i gledanju filma, naučili koliko je važno biti ljubazan – uvijek i svugdje.

Tekst: Romina Miletić

Fotografija: preuzeta s intereneta

Pročitajte još

Medijska kultura u knjižnici

Medijska kultura u knjižnici

Satovi medijske kulture u knjižnici: Film kao alat za učenje i promišljanje U sklopu nastave HJ medijske kulture prema važećem kurikulu, učenici viših razreda naše škole imali su priliku gledati i analizirati igrane filmove koji nude vrijedne životne poruke te potiču...

Skip to content