Satovi medijske kulture u knjižnici: Film kao alat za učenje i promišljanje

U sklopu nastave HJ medijske kulture prema važećem kurikulu, učenici viših razreda naše škole imali su priliku gledati i analizirati igrane filmove koji nude vrijedne životne poruke te potiču razvoj kritičkog mišljenja.

U osmom razredu učenici su gledali igrani film Dražen, koji prikazuje život i sportski put Dražena Petrovića. Kroz analizu filma razgovarali su o sportskim uzorima, ulozi upornosti i predanosti te o značaju koji Dražen i danas ima kao simbol hrvatskog sporta.

Sedmaši su gledali nagrađivani britanski film Billy Elliot, koji tematizira ostvarenje snova i snagu individualnosti. Učenici su kroz diskusiju promišljali o rodnim stereotipima, podršci obitelji te važnosti slijediti vlastite talente i želje.

U petom razredu učenici su se upoznali s kratkometražnim filmom Ljetna lektira, u kojem se na duhovit način prikazuje odnos djece prema školskim obvezama i lektiri tijekom praznika. Film je bio povod za razgovor o čitanju, ali i o tome kako se školski sadržaji mogu povezati sa svakodnevnim životom.

U šestom razredu gledali su film Mucica, koji progovara o suosjećanju, odrastanju i odnosu prema životinjama. Učenici su pokazali veliko zanimanje za temu i aktivno sudjelovali u raspravi o empatiji i odgovornosti.

Kroz ove aktivnosti učenici su ne samo razvijali filmsku pismenost, već i učili kako kroz film promišljati o važnim životnim temama.

Tekst i fotografije: Romina Miletić

Pročitajte još

Skip to content