preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Batelića Raša

Elementi, oblici i kriteriji vrednovanja

Vrednovanje učenika

Dana (5.9.2019.) je u Narodnim novinama objavljen Pravilnik o izmjenama i dopuni Pravilnika o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnim i srednjim školama. Ovim Pravilnikom utvrđuju se metode, načini, postupci i elementi vrednovanja postignute razine ostvarenosti odgojno-obrazovnih ishoda, postignuća za učenike u osnovnim i srednjim školama, prava i obveze učitelja/nastavnika, učenika, razrednika i ravnatelja u provođenju postupaka vrednovanja tijekom školske godine te prava obveze roditelja/skrbnika.

 

Najvažnije izmjene Pravilnika su:

  • Ukinut Okvirni vremenik pisanih provjera znanja - Svi učitelji/nastavnici dužni su planirati termine za individualne informativne razgovore 

 

  • Više se ne razlikuje pisane provjere prema trajanju (kratke ili duge)

 

  • Učitelj/nastavnik samostalno utvrđuje načine i postupke vrednovanja (bez potrebe dogovora na razini aktiva)

 

  • Nema roditeljskih sastanaka i individualnih razgovora s učiteljima zadnja DVA tjedna u nastavnoj godini

 

Prema izmjenama Pravilnika učitelj je obavezan najaviti pisanu provjeru najmanje mjesec dana prije provjere te termin provjere upisati u Razrednu knjigu.

Pod pisanim provjeravanjem podrazumijevaju se svi oblici provjere koji rezultiraju ocjenom učenikovog pisanoga uratka, a provode se kontinuirano tijekom nastavne godine. Što znači da se više ne razlikuje pisane provjere prema trajanju nego samo prema tome rezultiraju li ocjenom ili ne. Učitelj je dužan obavijestiti učenike o opsegu sadržaja i odgojno-obrazovnim ishodima koji će se provjeravati i načinu provođenja pisane provjere. U jednome danu učenik može pisati samo jednu pisanu provjeru, a u jednome tjednu najviše četiri pisane provjere.

Nakon pisane provjere s neočekivanim postignućem učenika, učitelj treba utvrditi uzroke neuspjeha i o njima dati povratnu informaciju učenicima te više ne mora ponoviti pisanu provjeru niti obavijestiti razrednika i stručnu službu škole. Učitelj treba odlučiti o potrebi ponavljanja pisane provjere, a o tome se dogovoriti s razrednikom i stručnom službom.

Stručni aktiv škole više nije dužan uskladiti načine, postupke i elemente praćenja na lokalnoj, regionalnoj i nacionalnoj razini nego ih učitelj donosi samostalno poštujući pravnu legislativu.

Uvodi se obaveza svim učiteljima da su dužni su planirati termine za individualne informativne razgovore. Termini se trebaju javno objaviti na mrežnim stranicama škole.

zadnja veća izmjena je da nema roditeljskih sastanaka i individualnih razgovora s učiteljima zadnja DVA tjedna u nastavnoj godini. 

Cijeli Pravilnik je ispod teksta.

Ostali priloženi dokumenti (ispod) odnosili su se na školsku godinu 2018./19.

Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
 
Kalendar
« Listopad 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

 
Korisni linkovi

OBRAZOVANJEsmiley

 
Korisni linkovi


 
Škola za život

Informacije za roditelje:

Škola za život.ppt

 
E-dnevnik

Priloženi dokumenti:
Upute za ucenike i roditelje.pdf

 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 9. 2017.

Ukupno: 55383
Ovaj mjesec: 1597
Ovaj tjedan: 320
 
 > Elementi, oblici i kriteriji vrednovanja
CMS za škole logo
Osnovna škola Ivana Batelića Raša / Ulica Ivana Batelića br. 1, HR-52223 Raša / os-ibatelica-rasa.skole.hr / ured@os-ibatelica-rasa.skole.hr
preskoči na navigaciju